h_lwww.tatamicentrum.hu
böngészi oldalunkat.

Fekete Sanyi az USA-ban 4. rész
2013-11-07 00:00:00
Sanyi szeptember 24-én hét hétre az USA-ba utazott Mihályfi Ákos társaságában. Beszámolója első részében a New York-ban, második részében a Los Angeles-ben szerzett élményekről írt, a harmadik részben pedig a két bronzéremről, amelyet a Gi Világbajnokságon szereztek. Most folytatja a történetet a 3-4 hét eseményeivel.
Romulo Barral-lal az edzőtermében

(A Gi Világbajnokság utáni)... Hétfőn pihentünk, nézelődtünk, vásároltunk és ázsiai étteremben ebédeltünk. A bőség zavara található meg itt a boltokban, vigyázni kellett, mire költjük szerény zsebpénzünket. Ákos a sérülése mellé sajnos, egy kiadós megfázást is begyűjtött.

Kedden számomra indultak az edzések délelőtt és este. Teljesen másképp gurulnak itt a srácok, mint otthon. Olyan ügyesen helyezkedtek, hogy még a kis súlyúak lábát se tudtam igazán megkerülni. A harmadik hét így telt végig, elkeserítő volt számomra ez az állapot. És itt Ákos biztatott, hogy majd belerázódok. Lassan már annak is örülnöm kellett, ha egy fehér övesen tudtam néhány pontot összekaparni egy-egy gurulás alkalmával.

Szombaton voltunk egy óriási horgász, vadász, túra boltban, meg a közelében lévő butik centerben is. Vasárnap pedig Universal filmstúdió volt terítéken. Hihetetlen jó és látványos programok vannak itt, a Transformers viszi a prímet jelenleg, szerintünk. Valósághű effektusok között az ember része a mozinak. Aki teheti, egyszer látogasson ide, jó mulatság.

Ákosnak közben kiderült, hogy idő előtt haza kell utaznia, ezért én is gondoltam egy merészet, és üzentem a feleségemnek, hogy pakoljon, mert utaznia kell ki hozzám. A repülőjegyet másnap meg is vettem, nagyon örült neki. Ákos egészségi állapota is javult, így már ő is tudta látogatni az edzéseket. Edzéseken jókat gurultunk és próbáltuk ellesni az itteni csíziót. Segítőkészek voltak mindig, ha kérdésünk merült fel. Egy picit alakult, fejlődött a gurulásom szerintük is.

Ákos még a héten elköltötte megmaradt pénzét, hogy ne húzza a zsebét. Annyi csomagja lett, hogy még a lehetséges túlsúlyt is meghaladta. Hagyott itt nekem cipelni valót bőven, ha majd én is indulok haza. Elérkezett a vasárnap is, amikor Ákost kivittem a reptérre, elbúcsúztunk és innentől 1 hétig egyedül töltöttem napjaimat Los Angelesben.

Csoportkép NoGi edzés után - Sanyi középen

Fekete Sanyi az USA-ban 3. rész
Fekete Sanyi a Pan America-n is első lett! 2013-03-31
Fekete Sanyi az USA-ban (2010) 1. rész 2010-10-08

Hozzászólások (0)    - A hozzászóláshoz be kell lépned.

2013 év összes híre itt található...